Un home atropella la seva companya a Santa Ponça després d'una discussió
El sospitós, de 29 anys, fugí a peu, però fou detingut poc després per la Policia Local
10/03/03 0:00
G.P./ M.T. Palma.
Un jove filipí de 29 anys fou arrestat ahir dematí després d'atropellar amb el seu turisme la seva companya sentimental davant l'institut de Santa Ponça. La víctima, de 40 anys, fou ingressada en estat greu a Son Dureta. El sospitós fou detingut per la Policia Local de Calvià acusat d'un presumpte delicte d'homicidi en grau de temptativa.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.