Els fets varen tenir lloc poc després de les sis de la matinada. La parella venia d'una festa i davant l'institut, a la urbanització del Galatzó, iniciaren una forta discussió. La dona va baixar del cotxe i començà a caminar per la vorera cap a Santa Ponça. El seu company posà el cotxe en marxa i partí en direcció a Calvià. Instants després va fer un gir brusc i va anar en direcció contrària, directament cap a la seva companya. El cotxe s'enfilà damunt la vorera i va atropellar la víctima, que va patir lesions a les cames.
El sospitós aturà el motor, sortí del cotxe, tancà les portes i se n'anà corrents cap a Santa Ponça. Un veí alertà la Policia que en un banc del carrer hi havia una dona demanant auxili. Una patrulla comparegué a l'indret dels fets i trobà la dona molt nerviosa i amb lesions a les cames. El vehicle del seu company encara tenia el motor calent. La víctima va ser duita a un PAC proper i el facultatiu d'aquest centre va recomanar que fos traslladada a Son Dureta.
Els agents dugueren a terme una batuda i trobaren l'agressor mitja hora més tard, caminant per l'avinguda Jaume I de Santa Ponça. Les característiques d'aquesta persona coincidien plenament amb les facilitades per la víctima, per la qual cosa es va procedir a la seva detenció. El sospitós, identificat com Nelson D.B., va reconèixer a les dependències policíaques que havia intentat atropellar la seva companya.
L'individu va explicar que ambdós venien d'una festa i que tenen el seu domicili a Palma. La Guàrdia Civil de Palmanova es va fer càrrec del sospitós. Nelson D.B. està acusat d'un presumpte delicte d'homicidi en grau de temptativa. L'evolució de la víctima és incerta.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.