La Policia Judicial s'entrevistà amb els empleats de la sucursal bancària. | LLUÍS PLANES.

TW
0

Un impressionant operatiu compost per més de 25 guàrdies civils i policies locals va perseguir ahir al matí un delinqüent armat amb una pistola que atracà un banc de Muro i que s'escapà a bord d'un cotxe robat. Segons ha pogut saber aquest diari, l'individu en qüestió era cercat per la Benemèrita des de dilluns, ja que havia comès diversos robatoris de cotxes a la zona nord de l'Illa.

Ahir, a les 10.00 hores, es desplaçà a Muro en un altre vehicle sostret i entrà a la sucursal de la Banca March armat amb una pistola. A continuació encanonà els empleats i els exigí que li lliurassin els doblers disponibles en aquells moments, que ascendien a gairebé 12.000 euros. Després d'obtenir el botí, sortí al carrer precipitadament i va pujar a un cotxe marca Honda, amb el qual fugí.

Els empleats del banc feren saltar l'alarma i en pocs minuts es posà en marxa un gran operatiu de recerca, amb controls a les principals carreteres d'entrada i sortida. El turisme evità algun d'aquests dispositius i el seu conductor, identificat com J.J.R.M., conduí de manera temerària i esbojarrada, posant en perill la integritat d'altres conductors i vianants.

Durant uns 15 quilòmetres s'entaulà una perillosa persecució i els agents assetjaren el sospitós fins a deixar-lo gairebé sense sortida als voltants d'un taller pròxim a l'edifici Probialsa. L'individu, que estava fora de si, no es donà per vençut i quan tractava desesperadament de fugir envestí diversos cotxes, entre ells el d'una dona anglesa que era a l'interior.