Economia es gastarà 300.000 euros a promocionar el petit i mitjà comerç durant el Nadal

La campanya inclou un joc per repartir 120.000 E

TW
0

La Conselleria d'Economia del Govern balear invertirà 300.000 euros en la campanya per promocionar el petit i mitjà comerç de l'Arxipèlag durant el període de Nadal. La iniciativa, que es repeteix per tercer any consecutiu, inclou un joc anomenat «Rasca i Guanya» que ofereix 120.000 euros en premis.

Els organitzadors de la campanya, que es portarà a terme durant tot el mes de desembre, preveuen la participació de 5.000 petits i mitjans comerços de les Balears, que repartiran 1.250.000 targetes per jugar. La iniciativa parteix de l'Institut Balear per a la Investigació del Comerç i compta amb la col·laboració de Sa Nostra i de les patronals de comerç Pimeco, Afedeco i Pimeef.

Per primer pic, la campanya promocional se centrarà molt en la televisió, sense deixar de banda els anuncis en premsa i en tanques de publicitat, l'edició de díptics, adhesius i bosses que es repartiran als comerços i als principals carrers de Palma. El president de Pimeco, Demetrio Peña, va explicar que a totes les bosses hi haurà premis a descomptar de la factura de compra i que les quantitats importants es podran obtenir amb la targeta compra fàcil.

El vicepresident del Govern, Pere Sampol, va assegurar ahir que els comerciants han entès la necessitat de portar a terme una «gran campanya unitària per enviar un missatge conjunt als ciutadans de Balears» per «atreure i fidelitzar clients». El conseller d'Economia va justificar la campanya per motius econòmics, ja que «el comerç és una de les activitats més importants de les Illes», i socials, tenint en compte la funció que exerceix el comerç urbà en el model de societat mediterrània.