La pedrera de Can Casetes indemnitzarà els veïns de s'Aranjassa
Una recent sentència obliga els responsables de l'abocador a compensar per les molèsties
Palma28/12/01 0:00
El titular del Jutjat de Primera Instància número 14 de Palma, Jaime Tártalo, ha condemnat Andrés Sastre Barceló, propietari de Can Casetes; Pedreres Can Ramis SL, explotadora de la pedrera convertida en abocador; i l'enginyer Antonio Rodríguez a indemnitzar amb dos milions de pessetes a cada un dels 21 veïns de la urbanització S'Aranjassa que els varen demandar en considerar-los responsales d'una conducta negligent, el resultat de la qual va ser l'emissió de fums i olors des de la pedrera-abocador que varen provocar danys, perjudicis i molèsties. La sentència no és ferma i els demandats poden interposar ara un recurs d'apel·lació.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.