A la fi. El Consell Assessor de Mobilitat creat per l'Ajuntament
de Palma ha aconseguit assolir els seus primers acords i adoptar
mesures efectives per al control del trànsit de Palma després de
setmanes d'estira-i-arronses. I ho farà per la porta gran, amb un
ambiciós projecte d'habilitació per als vianants de més de la
meitat de l'actual passeig del Born, mesura que anirà acompanyada
de molts de canvis circulatoris a la zona, com per exemple la
supressió del semàfor del passeig Sagrera per girar cap a
l'esquerra, que tants d'embussos provoca cada matí.
En el moment de la votació ha quedat ben clar que en aquest
consell serà gairebé impossible posar d'acord els empresaris del
petit comerç "Afedeco i Pimeco" amb entitats ecologistes i veïnals
com el GOB i la Federació de Veïns, perquè els comerciants han
votat en contra i, a més, s'han enfadat molt quan la proposta ha
sortit acceptada.
No n'hi ha per a menys, perquè amb aquest projecte el trànsit al
carrer Jaume III quedarà reduït a menys de la meitat (la
impossibilitat de girar al passeig Sagrera ho provoca) i també es
tornen molt restrictius els accessos cap a la zona de Cort.
Així mateix, també s'ha de destacar que s'han creat tres noves
àrees Acire, en aquest cas ampliant-se la de la zona de Sant Jaume;
l'ampliació de la zona de Drassana, l'ampliació de la zona del Banc
de s'Oli i la creació del nou Acire a la zona de la Missió.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.