Les pimes turístiques tindran vuit marques per competir a Europa
L'objectiu és dotar-les d'exclusivitat i millorar la capacitat negociadora
Palma09/11/01 0:00
El conseller de Turisme, Celestí Alomar, considerà ahir que les vuit marques turístiques dissenyades per l'empresa Arthur Andrerssen, que es començaran a comercialirtzar a la World Travel Market de Londres la setmana vinent, «dotaran de major capacitat negociadora les petites empreses d'allotjament davant els grans operadors turístics, projectaran un imatge diferenciada i especialitzada a l'exterior i fomentaran la desestacionalització». Més de 70 empreses ja s'han adherit a aquesta inciativa.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.