TW
0

L'equip de govern (PP) de sa Pobla té la intenció d'habilitar per a vianants el centre de la ciutat, si bé abans de prendre cap decisió «es necessita el consens dels veïns i dels comerciants i habilitar una zona d'estacionament», manifestà el batle, Jaume Font. Així, abans d'acondiciar la zona, la tasca primera és arribar a un consens entre l'Ajuntament i els propietaris, de manera que en els següents dies es duran a terme unes reunions, possiblement en una de les sales del museu, per tal d'arribar a l'acord.

L'altra qüestió fonamental per continuar endavant amb el projecte és el de solucionar el problema que ocasionaria el tancament al trànsit pel que fa a l'estacionament. L'equip tècnic municipal realitzà un estudi del nombre de cotxes que poden aparcar a la zona on es preveu realitzar les reformes, i la mitjana de vehicles que hi aparquen supera els 120, «de manera que abans de dur a terme cap obra es necessiten aparcaments», assenyalà Font.

Així, malgrat que no hi ha cap projecte en marxa, es preveu reformar la plaça del Mercat amb un aparcament que donarà cabuda a 170 cotxes, a més de dotar-la de mobiliari urbà i d'una zona verda. Els carrers que es poden veure afectats per l'habilitació per a vianants són: Mercat, Església, Fosc, Pau, Curt i un tram del carrer Muntanya fins a Assalto Crestatx, del carrer Plaça i del carrer Major.