TW
0

El polígon industrial de Felanitx tindrà una extensió de 168.000 metres quadrats de la zona ubicada enfront del pavelló del poliesportiu Guillem Timoner, situat a l'entrada de la localitat per la carretera de Campos. El delegat d'Urbanisme de l'Ajuntament de Felanitx, Pere Massutí (PSOE), va explicar que d'aquests 168.000 metres quadrats n'hi haurà 102.000 de superfície industrial. La resta es destinaran a la construcció dels carrers i les voravies de l'àrea de serveis.

Per altra banda, el tinent de batle del consistori felanitxer, Miquel Julià (UM), va manifestar que la intenció de l'equip de govern, format per PSOE, UM i PSM, «és aprovar el pla parcial del polígon industrial en la propera sessió plenària de dia 2 d'abril». Julià va explicar que l'aprovació del pla parcial suposarà «una primera passa molt important per a la construcció d'aquest projecte, ja que en 30 anys no s'ha fet res respecte d'aquesta qüestió».

«Després de l'aprovació en sessió plenària, la pròxima passa serà la redacció del projecte d'urbanització de la zona», va indicar Pere Massutí. «L'empresa encarregada de construir i gestionar el polígon industrial és Gestur, que depèn del Govern balear», explicà. En aquest sentit, el regidor d'Urbanisme, Pere Massutí, va explicar que Gestur negociaria amb els propietaris dels terrenys on en principi s'ha de construir el polígon, mitjançant un acord de venda, cessió o participació dels mateixos propietaris en la construcció del polígon.

Pere Massutí va destacar també la importància del projecte, ja que «fa uns quatre anys l'Ajuntament va signar un conveni amb Gestur i, després d'haver realitzat els estudis geotècnics pertinents dels terrenys i les modificacions necessàries, sembla que finalment es podrà dur a terme».