L'any, fins el setembre, bat rècords turístics malgrat les adversitats
Augmenta el nombre de visitants, la seva despesa, i l'interès pel medi ambient
Palma12/10/00 0:00
Malgrat totes les adversitats, l'any turístic fins el setembre ha estat tranquil i, fins i tot, s'ha augmentat el nombre de visitants respecte de l'any passat un 1 per cent i els doblers que han deixat. Aquesta és la principal conclusió del conseller de Turisme, Celestí Alomar, una vegada que ha interpretat les xifres del sector durant els primers nou mesos de l'any.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.