Dos funcionaris cobraren suposadament 25 milions per unes feines que no feien
Un d'ells treballava en les funcions d'interventor, malgrat que el titular ja hi era
Manacor29/06/00 0:00
Un funcionari de l'Ajuntament de Manacor ha cobrat suposadament 21 milions de pessetes en sis anys, en concepte d'un suplement que no li pertocava. Això ha estat descobert en el moment de revisar el conveni col·lectiu, després que la Sala del Contenciós Administratiu hagi decidit donar el vistiplau a les impugnacions fetes a instàncies de la Delegació del Govern.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.