El concessionari Aigües Son Company demanarà un augment de les tarifes

TW
0

El concessionari del servei d'aigua potable del nucli de Sencelles, Aigües Son Company, demanarà al Govern balear que l'autoritzi a incrementar de manera notable les tarifes que cobrava fins ara pel subministrament.

La direcció de l'empresa ha pres aquesta decisió arran de la pujada de preus que se li ha autoritzat a Ferroser, el concessionari del servei a la mancomunitat del Pla. Amb aquest increment les tarifes, de caràcter progressiu, queden així establertes entre les 96 i les 140 pessetes per metre cúbic, segons la quantitat que consumeixi cada abonat. Aigües Son Company al·lega que fins ara només cobra 56 pessetes per metre cúbic, sense penalitzar el consum d'aigua i considera que és injust que el Govern permeti aquesta diferència de preus i ho qualifica com un greuge comparatiu.

El concessionari no ha esmentat quin tant per cent de pujada aplicarà, tot i que ha assegurat que no s'arribarà ni molt manco als preus que es paguen a Ferroser. L'empresa ha esmentat que no vol perjudicar els interessos dels ciutadans emperò justifica que «aquest increment és necessari si volen que es doni un servei correcte».