algo de nubes
  • Màx: 23°
  • Mín: 21°
21°

Baleària es disculpa i desautoritza el seu empleat: «La resposta que no s'adiu al nostre model d’atenció al client»

51025

12-08-2018

La companyia naviliera Baleària ha reaccionat ràpidament a la denúncia feta pública per una passatgera del seu ferry que cobreix el trajecte entre Ciutadella i Barcelona.

La passatgera havia denunciat públicament que al ferry entre Ciutadella i Barcelona de la companyia, ha patit un maltractament per raó de llengua.

La companyia, a través del seu perfil de Twitter ha contestat la denúncia: «Hola Natalia com t'ha comentat el director d’hotel ens disculpem per una resposta que no s'adiu al nostre estandard o model d’atenció al client».

Desenes de tuitàires s'han interessat pel cas que, en aquesta ocasió, s'ha resolt de manera ràpida.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Parks, fa 4 dies

Com quan la gent negra als EEUU pagava el mateix preu pel billet d´autobus però no podía seure´s al lloc dels blancs. Això és racisme pur i dur, no te res a veure amb el "servei als clients". On s´ha vist mai que un empleadutxo racista i xenofob te pugui dir que no tendrás un servei que has pagat, senyors de Balearia?

Valoración:13menosmas
Per Joan Miró Font, fa 4 dies

De manera ràpida? Cal sebre com actuarà sa companyia amb es seu treballador

Valoración:18menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris