nubes rotas
  • Màx: 21°
  • Mín: 20°
22°

Llum verda al concurs públic per garantir la ruta hivernal amb Londres

45325

20-03-2017

El patronat de la Fundació Foment del Turisme de Menorca ha aprovat aquest dimecres els plecs del concurs públic per a la contractació del servei de publicitat que ha de facilitar la cobertura de la connexió amb el Regne Unit durant els mesos d’hivern. El preu de licitació és de 450.000 euros i la durada, de tres anys no prorrogables, tal com han informat.

La companyia que resulti adjudicatària haurà d'operar la ruta hivernal amb avions que tenguin una capacitat superior a 120 places i haurà d'assegurar la prestació de dues freqüències setmanals (dues d'anada i dues de tornada).

El servei de publicitat haurà d'incloure continguts sobre Menorca com a destinació natural, cultural i gastronòmica en la revista pròpia de la companyia, que ha de tenir una audiència de 50.000 lectors mensuals, així com accions específiques sobre l'illa a les xarxes socials, que hauran de sumar un mínim de 500.000 seguidors.

A més, l'empresa contractista haurà de reservar una oferta mínima de seients gratuïts per a accions promocionals.

El patronat també ha aprovat aquest dimecres la convocatòria per a la contractació del director gerent de la Fundació Foment del Turisme, a més de la creació d'un perfil de cap en Promoció Turística, que es convocarà més endavant.

Objectiu

Aquest full de ruta marca vuit grans objectius:

  • «1. La creació d’una oferta turística de qualitat, que asseguri la competitivitat i prioritzi els productes innovadors i diferenciadors;
  • 2. La consecució d’una promoció turística diferenciada i eficaç;
  • 3. L’impuls a la promoció i la comunicació en entorns digitals;
  • 4. L’estímul del coneixement i la informació estratègica com a pilars per a una adequada gestió turística;
  • 5. L’aposta decidida i ferma per la innovació;
  • 6. La millora de la cooperació i la coordinació de tots els agents turístics en la gestió de la destinació;
  • 7. La conscienciació i l’increment del coneixement que la població local té sobre la indústria turística;
  • 8. La connectivitat».

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris