L’enquesta de l’OCU, que és neutral i aliena als operadors, destaca també el lideratge de Parlem en atenció als clients de telefonia mòbil i d'Internet a casa (fibra òptica). El valor de marca de la companyia catalana, que aposta per una atenció al client personalitzada amb serveis de qualitat i amb identitat distintiva, també assoleix el lideratge en la qualitat de connexió d’internet de casa i el màxim reconeixement dels usuaris quan a l’atenció al client i la gestió i presentació de les factures, superant les teleoperadores més petites i deixant a molta distància els grans grups, que se situen als últims llocs. En aquests dos aspectes, les diferències entre operadors són molt àmplies i Parlem torna a encapçalar el podi amb 93 i 94 punts, respectivament.
Segons l’OCU, els clients premien amb la seva fidelitat que faci bandera de «l’atenció propera, personalitzada, amb serveis de qualitat i en català» i a més valoren, «la vinculació de l’operadora amb el territori». L’enquesta de l’OCU va consultar sobre serveis de telefonia fixa i mòbil, internet i televisió. De les respostes obtingudes, també es desprèn que la majoria dels clients opta per contractar paquets complets amb solucions de telefonia mòbil i fixa, internet a casa i televisió de pagament i que tot i que la telefonia fixa s’ha reduït considerablement (només el 19% dels usuaris la utilitza regularment) aquests paquets combinats continuen sent atractius perquè inclouen l’accés a continguts exclusius i a serveis d’alta velocitat.
Sobre el Grup Parlem
L’origen del Grup Parlem es remunta al 2014, any en el qual es va fundar l’operadora de telecomunicacions Parlem Telecom, que actualment ofereix serveis integrals de telecomunicacions, tant per a particulars com per a empreses (Parlem Negocis), des de Catalunya i en català, amb un tracte de proximitat al client. El Grup, que està presidit per Ernest Pérez-Mas i dirigit per Xavier Capellades, cotitza a la borsa al mercat BME Growth. El 2021 va llançar Aproop Telecom per oferir serveis de mòbil, internet i telefonia fixa de proximitat al País Valencià.
Parlem és un Grup que desenvolupa projectes d'avantguarda vinculats a camps com el 5G o la intel·ligència artificial. A més, ofereix múltiples solucions tecnològiques innovadores a mida de les necessitats de cada empresa mitjançant la línia de negoci Parlem Tech. L’objectiu a llarg termini del Grup Parlem és fomentar la implantació d'operadors regionals de proximitat a altres territoris d’Europa i de la resta de l’Estat que s'adaptin a la identitat social i cultural de cada zona
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Se pot saber perquè m'han donat negatius, per informar? Jo ho sé perfectament, perque abans tenia Vodafone i a rel d'una reclamació, pel preu elevat de la factura, m'oferiren passar- me a aquesta altra filial, i m'explicarenque era de la mateixa companyia. Però en hi ha, que perque en qualque altre aspecte, tractat auna altra notícia,que no té res a veure, no s'estià d'acord amb ells, fan creu i retxa amb tot elquesefiu. Aquest és el seu grau de democràcia i de civilització.
Parlem és una marca blanca de Vodafone. Aquest detall, no vol dir que no dóni bon servei, però no és cap empresa catalana,ni valenciana, ni tampoc balear.
Que sigui la més valorada no vol pas dir, ni es diu enlloc de l'article, que sigui la més "econòmica". Per una altra banda la més "econòmica" és un terme molt relatiu, depèn, d'allò que ofereixin a la clientela i què valorem com a usuaris. Si es valora l'atenció i el respecte per la llengua catalana / valenciana, sens dubte és més econòmica i no fa perdre temps ni paciència inútilment com d'altres companyies operadores de telefonia que diuen una cosa i a l'hora de contactar amb elles, no ofereixen servei en català / valencià com a llengua normal i normalitzada de comunicació. Encara afegir que massa sovint, allò que pareix "econòmic" a molt curt termini, a mig i llarg termini ix més car. No s'hi val a badar.
Hi ha altres operadores molt més ecònomiques