TW
0

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha fet públiques aquest dimarts les dades d'audiència i de repercussió del debat del 21D de TV3 i Catalunya Ràdio. El debat ha estat líder indiscutible d'audiència televisiva aquest dilluns amb 683.000 espectadors de mitjana i un 26,5 % de quota de pantalla.

S'han fet 173.000 tweets sobre el debat del 21D de TV3 i Catalunya Ràdio, 2.000 tweets més que sobre el darrer debat, el de les eleccions del 27 de setembre del 2015. El debat d'aquest dilluns es converteix, així, en el programa de TV3 més comentat de la història a la xarxa.

Segons dades de Kantar Media Espanya, la conversa sobre el debat ha tengut pics del 44 % de share social, és a dir, de tots els tweets sobre programes de televisió a l'Estat espanyol, el 44 % han arribat a fer referència al debat de TV3 i Catalunya Ràdio.

Les mencions

Segons la CCMA, l'usuari de Twitter més mencionat ha estat Inés Arrimadas, present en un 11,1 % dels tweets de la nit. La segueixen Xavier García Albiol (4,5 %), Marta Rovira (4,4 %), Miquel Iceta (4,3 %), Jordi Turull (4,2 %), Xavier Domènech (3,2 %) i Carles Riera (2,3 %). Tot i no participar en el debat, també s'ha mencionat el vicepresident Oriol Junqueras (2 %) i el president Carles Puigdemont (1,1 %).

A més, el hashtag #DebatTV3 ha estat trending topic mundial.