TW
0

La companyia mallorquina Dingus Services SL llança actualment una plataforma tecnològica desenvolupada amb l'objectiu de facilitar als hotels la gestió de la venda on line, ja que publica, des d'un únic sistema i cap a tots els canals que es desitgi, els seus preus i la disponibilitat d'allotjament.

I, el més important, sense que això suposi un increment dels costos o de l'esforç, perquè aquesta plataforma s'oferta segons una tarifa tancada, en lloc de partint d'un percentatge de les vendes obtingudes, segons va explicar el representant d'aquesta firma amb seu en el Parc Bit (Palma), Jaume Monserrat.

Segons el responsable de Dingus, aquest aspecte és “el que ha acabat de convèncer als hotelers”, perquè aprecien que no incidim” en els beneficis que obtenen per les reserves. Sinó que es tracta d'una tarifa plana, amb un cost d'a partir de 200 euros mensuals, a la que ja s'han abonat 130 establiments de Mallorca.

Concretament, des del passat mes d'abril, s'han anat abonant a Dingus cadenes com Viva Hotels, Blau Hotels, Roc Hotels, Grupotel, Garden Hotels, Hotetur, l'Associació Hotelera de Palma, així com alguns hotels representatius, com és el cas del Saratoga o l'Illa de Mallorca.

Aquest projecte, que porta el mateix nom que l'empresa que l'ha creat, es basa en tecnologia web, que no necessita instal·lació, sinó que en té prou amb disposar d'un ordinador amb connexió internet, encara que, per arrodonir les possibilitats que ofereix, compta amb un programa gestor de canals.

Mitjançant aquest recurs, que ve a ser l'equivalent a un quadre de comandaments, els responsables de vendes de l'hotel reben a temps real l'estat de les vendes de l'establiment, ja que un dels principals avantatges d'aquest producte és el seu “bidireccionalitat” amb els canals de venda, va aclarir Monserrat.

MÉS CANALS SENSE COST
Per aquest motiu, Dingus suposa una reducció de costos “dràstica” per a les companyies hoteleres, que poden incrementar el volum de canals de venda en els quals és present el seu producte sense que, per això, hagi de veure's incrementat el seu esforç comercialitzador.

Es pot assenyalar que Dingus marca diferències respecte al portal de reserves Avanthotel, ben conegut pels professionals del sector de l'hostalatge, ja que el seu objectiu és “gestionar les seves vendes, no vendre més”, pel que “no és un mitjancer més”, va aclarir el portaveu de la firma.

En realitat, “el que oferim és un pas previ a Avanthotel, amb el que els hotels puguin gestionar des d'una única plataforma, la disponibilitat d'habitacions i les seves tarifes,” va exposar. A més, Dingus està connectat amb la resta de canals que tingui contractats l'establiment.