TW
0

Dates com el dia dels enamorats fan augmentar el comerç electrònic a causa, sobretot, de la comoditat, tant en la recerca com en la recepció del producte, i a les ofertes i descomptes que moltes vegades es troben a la xarxa, segons l'últim estudi sobre Comerç Electrònic realitzat per l'Associació Espanyola de Comerç Electrònic i Màrqueting Relacional AECEM-FECEMD i l'entitat pública empresarial Red.es. L'ús de comerç electrònic en el dia dels enamorats és cada vegada més habitual, ja que segons un altre estudi realitzat per Paypal, una de les plataformes de pagament més utilitzada a internet, durant les dues primeres setmanes de febrer del 2006, la compra en línia de regals per a aquesta festivitat va augmentar un 23% respecte a l'any anterior. Lucas Carné, soci i responsable de màrqueting de Privalia.com, una pàgina web de regals i productes exclusius, destaca la «relació entre l'augment del comerç electrònic en aquestes dates i l'aparició de noves pàgines web que faciliten la compra des de casa amb només un 'clic' i, a més, permeten elegir on rebre els productes». Segons l'estudi de l'Observador Cetelem 2007, Europa segueix una tendència positiva de compra en línia, amb un 21% de població amb intenció de fer alguna compra d'aquest tipus durant aquest any. Tot i això, Espanya segueix per sota de països com el Regne Unit, Alemanya o Bèlgica, amb només un 13% d'espanyols amb intenció d'utilitzar el comerç electrònic.