El 80% dels conductors fa servir internet en el procés de compra del seu vehicle, segons un estudi
El 80% dels conductors fa servir internet durant el procés de compra d'un nou vehicle, dues vegades més que el 2004 i 4'5 vegades més que el 2002, per obtenir informació sobre preus, comparar característiques de diferents cotxes i configurar les característiques dels vehicles, segons recull l'estudi Cars Online desenvolupat per la consultora Capgemini. El treball, fet mitjançant entrevistes a consumidors de la Xina, França, Alemanya, el Regne Unit i els EUA, ha estat elaborat per la consultora amb la finalitat d'examinar les tendències del comportament de compra dels conductors, i també la utilització d'internet i la fidelitat dels clients a les marques automobilístiques i als concessionaris. Així, l'estudi desenvolupat per Capgemini ressalta que un terç dels consumidors enquestats van dir que havien visitat cinc o més llocs web de fabricants de cotxes per a la compra del seu vehicle, cosa que representa un creixement del 44% en comparació de les xifres de l'any passat. D'altra banda, el 20% dels consumidors va manifestar que canviaria de marca i de concessionari si no obté «amb prou rapidesa» una resposta a una consulta per correu electrònic. Aquesta afirmació posa de manifest la necessitat de les marques «d'integrar la venda al detall en la batalla pels clients i els beneficis sostinguts». Així, el 40% de les persones enquestades va indicar el seu desig que el concessionari i el fabricant respongués a una sol·licitud per correu electrònic o per internet dintre de les quatre hores següents a la consulta. Aquestes dades ressalten la importància de les comunicacions i el servei postvenda, ja que segons Capgemini, «són essencials per mantenir viva la relació amb el client».
També a Ara
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.