Augmenta un 39'7% la publicitat a internet durant el primer semestre del 2004
La publicitat en línia als Estats Units va generar durant el primer semestre del 2004 a prop de 4.600 milions de dòlars en vendes, cosa que representa un repunt del 39'7% respecte al mateix període del 2003, segons una investigació conjunta de l'Interactive Advertising Bureau (IAB) i Pricewaterhouse Coopers. Des de finals del 2002, internet no deixa de guanyar terreny sobre els altres mitjans quan es tracta d'escollir un suport per a les publicitats. El segon trimestre del 2004 va ser «el setè trimestre consecutiu de creixement», ha subratllat l'estudi publicat aquest dilluns. «Els especialistes de màrqueting es van adonar que la publicitat en línia és el mitjà més interessant de termes de costos per divulgar les marques i influències en els resultats de les vendes», han afegit els autors de l'informe.
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- S’han mort el Papa Francesc, el reformador de l’Església catòlica
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Entitats de Maria de la Salut presenten manifest contra el projecte de megaparc fotovoltaic
- dBalears, Ona Mediterrània, VIDA i L’ESTEL conviden tothom a celebrar la Diada de Sant Jordi a la plaça de Cort de Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.