TW
0

Uns 730.000 internautes han visitat la V Campanya de Seguretat a la Xarxa que, aquest any, ha fet especial èmfasi en les intrusions en els ordinadors i la por d'oferir les dades bancàries a internet, davant dels 400.000 visitants que va tenir l'edició de 2003. Durant els 96 dies que ha durat la campanya -iniciada el 15 de desembre de 2003 i finalitzada dissabte, 20 de març-, s'han servit 8.886.819 pàgines, amb una mitjana diària de 92.377, xifra que supera en un 50% a l'edició anterior. Els internautes es van descarregar a més 250.000 programes de programari gratuïts i les revistes especialitzades Pc World i Pc Actual van distribuir més de 200.000 CD amb el contingut íntegre de la campanya, ha dit l'Associació d'Internautes. La Campanya, en què va irrompre el cuc Mydoom i es van detectar alguns intents de frau a usuaris de banca en línia, va haver de prorrogar-se dues vegades i fins en 47 dies per l'intens debat generat sobre la protecció dels menors en l'ús d'internet, segons l'Associació d'Internautes, organitzadora de l'acte. La V Campanya Nacional de Seguretat a la Xarxa és una iniciativa que ofereix a internet instruccions, recomanacions i eines gratuïtes específiques per millorar la seguretat dels usuaris de la xarxa davant les amenaces en línia.