El VI Congrés de Publicitat Interactiva pretén que internet recuperi el costat humà
El VI Congrés de Publicitat Interactiva, que se celebrarà els pròxims 11 i 12 de març a Màlaga i que respon al lema 'Dímelo a la Cara', pretén que internet recuperi «el costat humà», segons l'organitzador del Congrés i professor de la Universitat de Màlaga, Alfonso Méndiz. «És l'únic a Espanya que arriba a la seva sisena edició i s'ha convertit en una cita irrenunciable en matèria publicitària i que, a més, combina l'aspecte acadèmic amb el professional», ha manifestat Méndiz. Així mateix, ha explicat que aquesta iniciativa, que va sorgir com a Jornades de Publicitat Interactiva, ha aconseguit fer realitat el lema de la passada edició, 'Para dar el gran salto', perquè s'ha convertit en «una espai científic, divulgatiu i d'investigació de molta importància».
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- dBalears, Ona Mediterrània, VIDA i L’ESTEL conviden tothom a celebrar la Diada de Sant Jordi a la plaça de Cort de Palma
- S’han mort el Papa Francesc, el reformador de l’Església catòlica
- Entitats de Maria de la Salut presenten manifest contra el projecte de megaparc fotovoltaic
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.