Telefónica, Repsol, BBVA i Agbar creen una pàgina web per informar de la seva reputació corporativa
Telefónica, Repsol, BBVA i Agbar, que han constituït un Fòrum de Reputació Corporativa (FRC) per compartir experiències i aprofitar les sinergies en aquest àmbit, han creat una pàgina web on informaran de les seves pràctiques de gestió en aquesta matèria i recolliran articles d'experts, anàlisi de bones pràctiques, estudis sobre ètica, responsabilitat social, identitat, marca, govern corporatiu, etc., van informar fonts del Fòrum. El FRC estima que aquest nou canal d'informació digital contribuirà a difondre coneixement i experiències de gestió en matèria de reputació corporativa. Aquestes empreses han decidit anticipar-se a les recomanacions de la 'Comissió Aldama' per al foment de la transparència i la seguretat en els mercats financers i les societats cotitzades amb l'elaboració d'un pla conjunt amb el qual detectar els riscos en la gestió que puguin danyar-los la reputació corporativa.
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.