Telefónica, Repsol, BBVA i Agbar, que han constituït un Fòrum de Reputació Corporativa (FRC) per compartir experiències i aprofitar les sinergies en aquest àmbit, han creat una pàgina web on informaran de les seves pràctiques de gestió en aquesta matèria i recolliran articles d'experts, anàlisi de bones pràctiques, estudis sobre ètica, responsabilitat social, identitat, marca, govern corporatiu, etc., van informar fonts del Fòrum. El FRC estima que aquest nou canal d'informació digital contribuirà a difondre coneixement i experiències de gestió en matèria de reputació corporativa. Aquestes empreses han decidit anticipar-se a les recomanacions de la 'Comissió Aldama' per al foment de la transparència i la seguretat en els mercats financers i les societats cotitzades amb l'elaboració d'un pla conjunt amb el qual detectar els riscos en la gestió que puguin danyar-los la reputació corporativa.
Telefónica, Repsol, BBVA i Agbar creen una pàgina web per informar de la seva reputació corporativa
Madrid16/12/02 0:00
També a Ara
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- Cisma a Vox: un centenar de càrrecs es rebel·len contra Abascal
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- Una cadena humana reclama una plaça i un casal públic a Son Sardina
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.