El llibre 'Educar en red' ofereix les claus per a la utilització d'Internet com a recurs per a l'educació
Edicions Cisterna acaba d'editar el llibre 'Educar en red', un treball en el que experts de les Universitats de Sevilla, Huelva, Cadis i Extremadura, ofereixen a professors i estudiants de Magisteri i Ciències de l'Educació una sèrie de claus de caràcter pràctic per a la utilització d'Internet com a recurs educatiu. Dirigida pels professors universitaris José Ignacio Aguaded Gómez i Julio Cabero Almenara, la publicació parteix de què, «encara que en el nostre context és massa aviat per percebre canvis significatius de la incorporació d'Internet a l'ensenyament, no hi ha el menor dubte que portarà diferents conseqüències transformadores pel nostre sistema educatiu». Aquests canvis aniran des de les formes en les quals s'administri i gestioni la institució educativa, fins a la transformació dels rols que desenvoluparan professors i alumnes, passant per la manera en la que es posarà la informació a disposició dels estudiants. Ara bé, segons expliquen els autors en el pròleg, «no s'ha de caure en l'error de creure que només el fet d'estar connectats a Internet és suficient per obtenir les possibilitats que el mitjà ens ofereix» i en aquest sentit, han ressaltat els efectes negatius d'accés a la Xarxa «sense la formació suficient per avaluar i discriminar la informació pel nostre projecte educatiu».
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.