AOL prohibirà els missatges publicitaris a Internet que apareixen automàticament en la pantalla
America Online (AOL), el número u mundial de serveis a Internet, prohibirà en les seves pàgines els missatges publicitaris que sorgeixen automàticament en la pantalla (els 'pop-ups') amb la voluntat de respondre a una creixent demanda dels seus abonats, segons va anunciar l'empresa. America Online «ja no acceptarà la publicitat sorprenent o les vendes promocionals provinents de tercers en el seu servei far AOL», va declarar el seu president Jonathan Miller en un comunicat difós ahir dimarts. «AOL és un mitjà eficaç per als publicitaris i nosaltres treballem amb els nostres socis per proposar-los constants millores com la d'oferir mides i llocs definits per als seus missatges» en les pàgines, va agregar Miller. La decisió, anunciada per Jonathan Miller durant la presentació de la versió 8.0 del portal d'Internet, té lloc en moments que els resultats d'AOL porten a l'empresa a reflexionar sobre una millora del seu servei.
També a Ara
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.