cielo claro
  • Màx: 12°
  • Mín:

AOL prohibirà els missatges publicitaris a Internet que apareixen automàticament en la pantalla

America Online (AOL), el número u mundial de serveis a Internet, prohibirà en les seves pàgines els missatges publicitaris que sorgeixen automàticament en la pantalla (els 'pop-ups') amb la voluntat de respondre a una creixent demanda dels seus abonats, segons va anunciar l'empresa. America Online «ja no acceptarà la publicitat sorprenent o les vendes promocionals provinents de tercers en el seu servei far AOL», va declarar el seu president Jonathan Miller en un comunicat difós ahir dimarts. «AOL és un mitjà eficaç per als publicitaris i nosaltres treballem amb els nostres socis per proposar-los constants millores com la d'oferir mides i llocs definits per als seus missatges» en les pàgines, va agregar Miller. La decisió, anunciada per Jonathan Miller durant la presentació de la versió 8.0 del portal d'Internet, té lloc en moments que els resultats d'AOL porten a l'empresa a reflexionar sobre una millora del seu servei.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.