L'Estudi General d'Internet presenta la seva metodologia d''Auditories Contrastades'
L'Estudi General d'Internet (EGI) ha presentat la seva metodologia per al control publicitari a Internet, les 'Auditories Contrastades', l'objectiu de les quals és «garantir les dades de resultats d'impacte publicitari disposant de tres referents independents i contrastar-les», segons ha informat en un comunicat. Aquestes auditories travessen els programes de control de publicitat existents per «minimitzar» les possibilitats d'error o frau, amb la finalitat de crear una «major seguretat i fiabilitat en el món de la publicitat a la Xarxa». Per fer aquestes auditories, l'EGI comptarà amb tres referents: resultats de l'EGI (jerarquització del trànsit i càlcul aproximat de visites), auditoria de webs de l'EGI (control de trànsit, visites i pàgines vistes) i servidors publicitaris ('ad servers') homologats.
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- S’han mort el Papa Francesc, el reformador de l’Església catòlica
- dBalears, Ona Mediterrània, VIDA i L’ESTEL conviden tothom a celebrar la Diada de Sant Jordi a la plaça de Cort de Palma
- Entitats de Maria de la Salut presenten manifest contra el projecte de megaparc fotovoltaic
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.