El record de l'11-S entra amb força a internet de la mà de Yahoo

TW
0

El trànsit d'internet va augmentar fortament aquesta setmana passada després que els internautes accedissin al lloc especial de Yahoo en tribut a les víctimes dels atemptats de l'11-S. El servei de medició on-line Nielsen//NetRatings va mostrar que gairebé 455.000 visitants únics es va connectar des de ca seva a la pàgina (http://dir.remember.yahoo.com/tribute) l'11 de setembre, comparats amb els 173.000 del dia anterior. Més de 376.000 treballadors van revisar el tribut especial des dels seus llocs de feina, va dir NetRatings. Addicionalment, les dades van mostrar que el trànsit en diversos llocs de targes de salutació va augmentar significativament. Blue Mountain (http://www.bluemountain.com) va atreure prop de 1'2 milions d'internautes, amb 437.000 visitants diferents a la plana en memòria de l'11 de setembre (http://www.911memorialquilt.com). Les visites al lloc es van disparar un 130 per cent, va dir NetRating. American Greetings (http://www.americangreetings.com) va atreure més de 777.000 internautes a la feina, un 56% d'augment, mentre que Blue Mountain també va rebre visites de 872.000 usuaris a les seves oficines, amb més del 17% del trànsit del lloc dirigit al tribut de l'11-S. Hallmark (http://www.hallmark) va completar la llista amb un augment del 36%, amb 667.000 usuaris únics.