TW
0

La meitat de les petites i mitjanes empreses que componen la indústria turística europea manca d'accés a internet, malgrat la importància cada cop més gran que estan prenent les noves tecnologies en el sector, segons dades de la Federació Europa d'Alimentació, Agricultura i Turisme (EFFAT). Harald Wiedenhofer, secretari general de l'FFAT, va considerar que aquesta situació és deguda en molts casos a la falta de preparació dels treballadors d'aquestes empreses en el camp de les noves tecnologies i de les possibilitats que ofereixen. Per tal de corregir aquest dèficit, va defensar l'interncavi d'experiències entre països de la UE, la creació de programes europeus de promoció de les noves tecnologies a les empreses turístiques i reduir els «entrebancs burocràtics» i l'IVA que grava la seva activitat. Per la seca banda, el conseller delegat de Lastminute.com, Brent Hoberman, va exposar com al primer trimestre d'enguany 50 milions de nord-americans havien cercat informació sobre viatges a la xarxa. Hoberman defensa que en cinc anys entre el 10 i el 20 por cent de les reserves es contractaran mitjançant la xarxa.