Un casino en línia lidera la inversió publicitària a Internet a Espanya, per davant d'eresMas

TW
0

El web d'apostes a Internet CasinoOnNet, de la companyia amb seu a Antigua i Barbuda (Carib), Cassava Enterprises, ha liderat la inversió publicitària a Internet a Espanya en el segon semestre del 2001 amb una inversió bruta controlada de 4'57 milions d'euros, per davant de l'empresa d'Internet del Grup Auna, eresMas (4'43 milions d'euros), i Telefónica Móviles (2'52), segons dades d'InfoAdex. En la classificació per marques, elaborada per la Taula per a l'Anàlisi de la Inversió Publicitària a Internet, a la qual ha tingut accés Europa Press, CasinoOnNet duplica Movistar en inversió a la Xarxa, atès que la filial de Telefónica amb prou feines supera els 2'3 milions d'euros, davant els 4'6 milions del grup de Cassava Enterprises. A continuació apareixen eresMas (2'14 milions d'euros) i Cercle de Lectors (1'56), mentre que el segon gran portal, 'Ya.com', apareix en cinquè lloc amb gairebé 800.000 euros. Per altra banda Telepolis va invertir gairebé 750.000 euros, mentre que Terra no va aconseguir el mig milió d'euros.