La inversió publicitària a internet va caure un 3'4 per cent el 2001
La inversió publicitària a internet ha experimentat un retrocés del 3'4 per cent en l'any 2001 i es va situar en 51'6 milions d'euros, una mica inferior al 5'74 per cent de retrocés de la inversió en publicitat convencional. Gairebé un euro de cada cent dirigit a la publicitat convencional va anar a internet l'any passat, segons dades de l'informe sobre Inversió Publicitària a Espanya, presentat per Infoadex. Segons els responsables de l'informe, la publicitat a la xarxa es va concentrar l'any passat en els grans 'sites', que han augmentat la participació en el conjunt de la inversió en aquest mitjà. Pel contrari, es va reduir en línies generals la inversió en petits 'sites', molts dels quals es van veure abocats al tancament. Infoadex considera una tendència aquesta concentració d'inversió en els llocs més visitats.
També a Ara
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.