L'Ajuntament de Madrid està duent a terme aquest mes una campanya de control i inspecció de venda per internet, centrada especialment en els articles d'esports i música, per tal d'augmentar el nivell de confiança de l'usuari cap a una àrea de negoci nova com és el comerç electrònic. Aquesta iniciativa, que es realitza en col·laboració amb la comunitat de Madrid, la portaran a terme cinc inspectors del Departament d'Ordenació per al Consum, dependent de la Regidoria de Salut i Consum, que visitaran físicament 97 establiments i controlaran 18 llocs d'internet. D'altra banda, el Govern regional està examinant 90 direccions més per mitjà d'altres ajuntaments de la regió, segons han informat a Europa Press fonts municipals. Previ llançament d'aquesta campanya s'han dut a terme una sèrie de visites de comprovació dels establiments físics que ofereixen serveis d'internet ja que, com que es tractar d'una àrea nova de negoci, moltes vegades aquests locals no es troben en la Base de l'impost sobre Activitats Econòmiques.
L'Ajuntament de Madrid inspecciona i controla la venda per internet, especialment d'articles d'esport i música
Madrid29/10/01 0:00
També a Ara
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- Cisma a Vox: un centenar de càrrecs es rebel·len contra Abascal
- Una cadena humana reclama una plaça i un casal públic a Son Sardina
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.