TW
0

L'Ajuntament de Madrid està duent a terme aquest mes una campanya de control i inspecció de venda per internet, centrada especialment en els articles d'esports i música, per tal d'augmentar el nivell de confiança de l'usuari cap a una àrea de negoci nova com és el comerç electrònic. Aquesta iniciativa, que es realitza en col·laboració amb la comunitat de Madrid, la portaran a terme cinc inspectors del Departament d'Ordenació per al Consum, dependent de la Regidoria de Salut i Consum, que visitaran físicament 97 establiments i controlaran 18 llocs d'internet. D'altra banda, el Govern regional està examinant 90 direccions més per mitjà d'altres ajuntaments de la regió, segons han informat a Europa Press fonts municipals. Previ llançament d'aquesta campanya s'han dut a terme una sèrie de visites de comprovació dels establiments físics que ofereixen serveis d'internet ja que, com que es tractar d'una àrea nova de negoci, moltes vegades aquests locals no es troben en la Base de l'impost sobre Activitats Econòmiques.