TW
0

Les estimacions respecte a la inversió en publicitat a Internet apunten a que creixerà un set per cent aquest any, fins a arribar als 7.600 milions de dòlars (més d'1'39 bilions de pessetes), davant els 7.100 gastats l'any passat (1'30 bilions de pessetes) malgrat la crisi soferta pel sector en línia, segons una investigació feta pública per eMarketer. L'estudi assenyala a més que els diners dedicats a la publicitat en línia creixerà d'una manera encara més ràpida els anys vinents, situant-se als 10.300 milions de dòlars (1'88 bilions de pessetes) el 2002 i arribant als 23.000 milions (4'21 bilions de pessetes) el 2005. L'analista d'eMarketer, Jonathan Jackson, ha declarat que ningú podria esperar «seriosament que el creixement explosiu de la publicitat en línia es mantingui constant, però les bones notícies és que les empreses estan responent als reptes econòmics amb noves tècniques i estratègies, juntament dades d'investigació per provar la seva eficàcia».