TW
0

Avui ha començat a la Institució Firal de Madrid (IFEMA) el curs 'Patrimoni Cultural, Comunicació i Internet', dins de l'escola d'estiu d'aquesta Comunitat Autònoma. L'organització és de 'Consultur', la consultoria del sector turístic més antiga de Espanya, sota els auspicis de Turmadrid. José María Capella, director del curs, ha explicat que el patrimoni cultural és una de les «variables turístiques que més desenvolupament tindrà els anys vinents, perquè s'està fent cada vegada més popular. Ja no predomina el turisme de sol i platja. L'oferta de patrimoni cultural a Espanya i a Madrid és cada cop més gran, més rellevant i de més qualitat». Per Capella, és fonamental la comunicació per donar a conèixer el patrimoni cultural, «que té moltes possibilitats, però és una de les variables més letàrgiques del turisme». Per això ha assenyalat Internet com a «eina fonamental de distribució del patrimoni cultural». Borja Sitjá, director del festival cultural El Grec de Barcelona ha assenyalat que «encara hi ha molt a fer a Internet, ja que s'està comunicant igual en línia que off-line». Ha afegit que el gran avantatge d'Internet és que, «amb molt poc diners, s'arriba a tothom».