Les agències de viatges només destinen a Internet el 6% de la seva inversió
Les agències de viatges espanyoles tansols dediquen el 6 per cent de la seva inversió anual a l'Internet, malgrat que el turisme ocupa el tercer lloc entre els productes més venuts dins la xarxa. Aquests han estat els resultats d'un estudi elaborat per la consultora Tecnova encarregat per la Federació Espanyola d'Agències de Viatges (FEAAV). Principalment, les agències inverteixen els seus esforços en la inversió en aplicacions informàtiques, el 74%, i a l'equipament, un 20%. Segons l'informe, basat en consulta a 3.304 establiments de l'estat espanyol, el 73 pe cent de les agències disposa de conexió a internet. Encara que, entre elles, tansols el 29 per cent l'utilitzen per a realitzar vendes als conumidors finals i un 31 per cent empren la xarxa per a la realització de transaccions entre companyies. Entre les conclusions del treball destaca la manca de personal especialitzat en les noves tecnologies, tot això com element desfavorable per a la competitivitat dins del sector europeu.
També a Ara
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- Rebutgen indemnitzar amb 300.000 euros una dona que va patir seqüeles després de ser operada a l'Hospital de Manacor
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.