TW
0

Les agències de viatges espanyoles tansols dediquen el 6 per cent de la seva inversió anual a l'Internet, malgrat que el turisme ocupa el tercer lloc entre els productes més venuts dins la xarxa. Aquests han estat els resultats d'un estudi elaborat per la consultora Tecnova encarregat per la Federació Espanyola d'Agències de Viatges (FEAAV). Principalment, les agències inverteixen els seus esforços en la inversió en aplicacions informàtiques, el 74%, i a l'equipament, un 20%. Segons l'informe, basat en consulta a 3.304 establiments de l'estat espanyol, el 73 pe cent de les agències disposa de conexió a internet. Encara que, entre elles, tansols el 29 per cent l'utilitzen per a realitzar vendes als conumidors finals i un 31 per cent empren la xarxa per a la realització de transaccions entre companyies. Entre les conclusions del treball destaca la manca de personal especialitzat en les noves tecnologies, tot això com element desfavorable per a la competitivitat dins del sector europeu.