TW
0

Els internautes espanyols que naveguen des de casa seva, 3'98 milions el mes de març passat, van augmentar gairebé un catorze per cent la mitjana de pàgines úniques vistes per visitants, segons dades fetes públiques avui per la consultora d'audiències a Internet, Jupiter MMXI. En aquell mes, els llocs d'oci van estar entre les preferències de la majoria de visitants (2'74 milions, un deu per cent més que al febrer), encara que la companyia destaca també la forta irrupció del web del concurs televisiu 'Gran hermano', que va registrar més de 300.000 visites als últims dies del mes -el programa va començar el 18 de març-. Al costat de les categories de llocs dedicats a l'automoció, les subhastes i els esports, les que més van créixer al març, els llocs d'educació han augmentat la seva quota de participació en el total de mitjans digitals més d'un 20 per cent des que va començar l'any, i van passar d'1'26 a 1'53 milions de visitants. Igualment, Jupiter MMXI destaca l´«important creixemnet» dels llocs de viatges, un quinze per cent més que al febrer. Aquests webs van ser visitats per un de cada quatre espanyols que van accedir a Internet des de casa seva el mes passat. Pel que fa a companyies concretes, els diferents llocs que comparteixen el domini Terra van ser visitats per un 64'1 per cent dels internautes des de casa seva al març, i van superar als llocs de la xarxa de portals de Microsoft MSN (61 per cent) i els de Yahoo (55 per cent).