'The New York Times' distribuirà per Internet la seva edició impresa i cobrarà per fer-ho

TW
0

La companyia editora de 'The New York Times' ha anunciat una aliança amb Newsstand, empresa especialitzada en la publicació de mitjans a Internet, per la qual l'edició impresa del diari novaiorquès serà distribuïda diàriament per la xarxa, respectant íntegrament totes les característiques del format que pot adquirir-se als quioscos. La recepció d'aquesta edició digital clònica del diari imprès suposarà per als lectors l'abonament d'una quantitat que encara no ha estat revelada. No obstant, els responsables del diari ja han assenyalat que aquesta quantitat serà molt similar a la que s'abona per aconseguir els exemplars de paper, tant en pagament per exemplar com per subscripció. La nova edició electrònica coexistirà amb l'edició tradicional electrònica del diari, que seguirà sent d'accés gratuït, i on s'actualitzaran els diferents continguts. Segons responsables de 'The New York Times', el nou canal permetrà ampliar a tot el món la distribució immediata del diari imprès. A més farà possible que la distribució electrònica sigui auditada pels canals tradicionals de control de difusió, de manera que els exemplars venuts per la xarxa s'afegiran a la tirada general del diari, característica que permetrà als anunciants i agències de publicitat conèixer exactament la difusió dels seus missatges.