TW
0

L'empresa valenciana Nucleoworld ha aconseguit posicionar-se amb «rigor financer» dins de la banda d'empreses d'Internet amb garanties d'estabilitat i valor de futur, segons van destacar fonts de la companyia. En aquest avanç ha estat clau l'entrada del grup Page com a soci industrial majoritari, que ha imposat una forma d'organització de la producció més pròxima als dictàmens de l'economia tradicional que no pas a les titubeigs de la «nova economia». Page té entre els seus clients empreses i organismes com AENA, AIRTEL, RENFE, Medi Ambient, Defensa, i l'OTAN, i el 1999 va tancar el seu exercici amb un benefici ordinari de 254 milions de pessetes. No obstant això, «conscients que en una empresa amb un clar accent innovador no hi podia faltar Internet, el 29 de novembre Page adquireix el 51 per cent de les accions de Nucleoworld, una empresa v'lenciana amb experiència en el sector i tecnologia d'avantguarda, capaç de donar resposta a un volum elevat de producció». Així, segons Carlos Borrego Díaz, president de Page i de Nucleoworld, «la incorporació de la nova companyia podria triplicar el valor actual de la cartera de clients del grup, que significaria facturar 1.500 milions de pessetes a finals d'aquest any». RENDIBLES Nucleoworld desenvolupa solucions integrals i eines escalables que permeten als seus clients gestionar, explotar i promocionar els seus negocis 'on line' de forma senzilla i eficaç, segons les mateixes fonts. Les cinc divisions que vertebren el seu model de negoci componen les baules d'una cadena interdependent.