TW
0

El negoci de la logística vinculada als repartiments procedents del comerç electrònic mourà més d'1'4 bilions de pessetes l'any 2002 a Europa, segons un recent informe sectorial aparegut a la revista 'Franquicias Hoy', que recalca que les empreses de logística hauran d'aguditzar el seu grau de tecnificació i augmentar la seva capil·laritat. Al camp de la distribució comercial a Europa, es preveu que l'e-commerce aconsegueixi en tres anys una participació en la quota de mercat d'un sis per cent. En aquest sentit, els experts recorden que en només dos anys es produirà la integració a Internet d'altres canals digitals com la telefonia mòbil o la televisió digital, pel que l'accessibilitat de les persones a la Xarxa creixerà de manera exponencial. La clau per desenvolupar el supermercat virtual és la logística de distribució. A partir d'ara, els sistemes logístics hauran de cobrir condicions de servei més exigents, pel que la logística representarà l'element diferenciador més important i el major repte d'aquelles companyies que apostin per l'e-commerce.