L'èxit immediat de les companyies d'Internet vindrà determinat pels continguts

TW
0

Els executius de diverses companyies llatinoamericanes d'Internet han posat de manifest la importància d'adaptar els continguts a les necessitats i inquietuds dels usuaris. «Només les companyies que tinguin uns continguts eficients i mantinguin un contacte directe amb el client sobreviuran en els pròxims mesos, dins d'aquest camí que s'està convertint en un cementiri de «websites», ha indicat el director de Continguts per EUA de Viatjo.com, Rodolfo Pereira. El lloc llatinoamericà de viatges a Internet, Viatjo.com, ha redissenyat la seva pàgina, després de realitzar un estudi on es revelava que només el 20 per cent dels usuaris consultaven els continguts que s'oferien. El 80 per cent restant només entrava al «web» per fer transacccions. Segons ha explicat Pereira, la majoria de persones que accedien a aquesta pàgina es limitaven a comprar un bitllet d'avió o a contractar un viatge, sense advertir que també s'ofereix una àmplia oferta de guies turístiques de ciutats o un calendari d'esdeveniments per als principals destins. «Els continguts no són una cosa aïllada, estan relacionats amb la forma i amb la presentació», ha advertit Pereira en el transcurs d'unes jornades sobre continguts en el món llatí d'Internet.