L'èxit immediat de les companyies d'Internet vindrà determinat pels continguts
Els executius de diverses companyies llatinoamericanes d'Internet han posat de manifest la importància d'adaptar els continguts a les necessitats i inquietuds dels usuaris. «Només les companyies que tinguin uns continguts eficients i mantinguin un contacte directe amb el client sobreviuran en els pròxims mesos, dins d'aquest camí que s'està convertint en un cementiri de «websites», ha indicat el director de Continguts per EUA de Viatjo.com, Rodolfo Pereira. El lloc llatinoamericà de viatges a Internet, Viatjo.com, ha redissenyat la seva pàgina, després de realitzar un estudi on es revelava que només el 20 per cent dels usuaris consultaven els continguts que s'oferien. El 80 per cent restant només entrava al «web» per fer transacccions. Segons ha explicat Pereira, la majoria de persones que accedien a aquesta pàgina es limitaven a comprar un bitllet d'avió o a contractar un viatge, sense advertir que també s'ofereix una àmplia oferta de guies turístiques de ciutats o un calendari d'esdeveniments per als principals destins. «Els continguts no són una cosa aïllada, estan relacionats amb la forma i amb la presentació», ha advertit Pereira en el transcurs d'unes jornades sobre continguts en el món llatí d'Internet.
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.