TW
0

Caixa Catalunya ha triplicat el ritme de captació de clients de banca per Internet des de que fa un mes inicià una campanya comercial destinada a donar a conèixer l'ús d'Internet als seus clients. Des del 22 de novembre, el nombre d'altes al servei CConline és de 6.000, el triple de les 2.200 de mitjana mensual fins a aquell moment. En total, al tancament de 1999, Caixa Catalunya disposa de 45.000 clients connectats a CConline, però l'objetiu de la campanya és aconseguir 100.000 usuaris de banca per Internet. Malgrat l'increment en la utilització dels serveis financers a través d'Internet, el seu impacte real sobre el total de transaccions bancàries és bastant baix. De les 1.200.000 transaccions diàries que es realitzen a Caixa Catalunya, el 80 per cent tenen lloc a les oficines bancàries, el 16 per cent des dels caixers automàtics, un 2'8 per cent correspon a la banca per telèfon i un 1'2 per cent es fa a través d'Internet.