La Generalitat promourà l'ús dels ordinadors amb Internet entre els nens en una campanya nadalenca

TW
0

La Generalitat de Catalunya, a través del Comissionat per a la Societat de la Informació (CSI), llançarà una campanya publicitària nadalenca per promoure que «els pares regalin ordinadors amb Internet als fills», segons ha indicat avui el Comissionat, Miquel Puig. «Amb aquesta campanya, que ja es va portar a terme l'any passat i que està patrocinada per IBM, Microsoft i l'empresa d'electrodomèstics Miró, volem evitar una fractura social, que tots els nens tinguin accés a Internet, si bé no ens cansem de repetir que Catalunya és un dels pocs països del món on totes les escoles estan connectades a la xarxa», ha afirmat Miquel Puig. Sobre les estadístiques que revelen que un 40 per cent de les llars catalanes disposen d'un ordinador, Puig ha afirmat que encara que Catalunya no està en una mala situació ni a l'escola ni a la llar, «portem tres anys de retard respecte a països líders com EUA, Canadà o els països nòrdics». A més, el Comissionat també ha presentat els «Quaderns de la SI», una col·lecció que consisteix en una sèrie de volums sobre diferents aspectes informacionals publicats per secundar les iniciatives del Pla Estratègic «Catalunya en Xarxa». Els quatre títols publicats fins ara són «Estudi sobre el comerç electrònic a Catalunya», «Les dades de la Societat de la Informació. Anàlisi comparativa i propostes bàsiques per a Catalunya», «Escenaris de futur per a la Societat de la Informació a Catalunya» i «Panorama jurídic de la Societat de la Informació a Catalunya».