Microsoft i Ford llancen un servei de venda d'automòbils per Internet
Microsoft Corp. i Ford Motor Co. llançaren dilluns dia 20 de setembre un nou servei per als consumidors que vulguin comprar automòbils per Internet i digueren que l'empresa conjunta es cotitzarà a la llarga en el mercat de valors. L'empresa cobrarà forma amb el servei de Microsoft a la Web MSN Carpoint i enllaçarà als compradors d'automòbils amb els sistemes de fabricació i subministrament de Ford. De la mateixa forma, permetrà als clients col·locar ordres i expresar la seva reacció a la disponibilitat i dates d'entrega en els concessionaris locals. Inicialment, Microsoft, líder mundial de la indústria de software, tindrà una participació majoritària a l'empresa. Ford i altres «líders claus de la indústria de l'automòbil» participaran a l'empresa. Ford és el primer inversionista de Microsoft per el projecte, però la magnitut de la seva participació i la d'altres possibles socis no fou comunicada
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.