Sofres i la francesa Netvalue mesuraran l'audiència d'Internet com a la televisió
Madrid 03/07/99 0:00
El Grup Taylor Nelson Sofres, empresa especialitzada en la mesura d'audiència de televisió, i la francesa Netvalue, dedicada a la mesura a Internet, han subscrit un acord per a oferir dades reals de l'ús d'Internet a tot el món, utilitzant el mateix sistema de mesura d'audiències que per a la televisió. El sistema, segons informà Sofres a Europa Press, es basa en el programa NetMeter, que s'instal·la a l'ordinador de l'internauta, a l'estil dels audímetres de televisió, la qual cosa permet anar emmagatzemant les informacions de les visites i els usos que fa l'internauta de la xarxa, des del correu electrònic als «xat» passant per la transmissió de fitxers, àudio, pàgines freqüentades o temps de connexió.
També a Ara
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El temporal deixa imatges espectaculars a Mallorca: caps de fibló a la badia de Palma i calabruixada a Puigpunyent
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.