El Servei de Consum de València es nega a investigar Leroy Merlin per discriminar una clienta catalanoparlant
El 27 de maig la Plataforma per la Llengua va presentar una reclamació davant la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana per l'actitud d'un treballador de l'empresa Leroy Merlin de Massanassa, que va negar l'atenció en català a una clienta que va telefonar a l'establiment. Cal tenir en compte que la Llei de l'Estatut dels Consumidors i Usuaris disposa que «les persones consumidores i usuàries tenen dret a utilitzar qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana».
També a Ara
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- TIB suspèn la parada de bus de Felanitx el segon dia de l'Acampallengua
- Tomeu Martí respon a les pressions i amenaces de Vox
- El nou director d'IB3 es desfà de la sèrie 'Norats' sobre dos mallorquins perseguits pel franquisme
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Acció: Una vintena de persones (o més) van en aquest establiment. Carreguen els carretons fins a dalt de tot. A l'hora de passar per caixa anuncien que no compraran res perquè es tracta d'una acció de protesta contra la discriminació lingüística. Deixen els carretons i se'n van. Aquesta acció es pot repetir tantes vegades com calgui.