AOL inflà amb 268 milions de dòlars ingressos publicitaris

TW
0

El proveïdor d'accés a internet American On Line (AOL) «va inflar» en almenys 270 milions de dòlars (268 milions d'euros) l'import dels seus ingressos publicitaris entre els anys 2000 i 2002 mitjançant una sèrie de transaccions no convencionals, segons publicà ahir el diari Washington Post.

Segons un dels vicepresidents executius del grup, John Buckley, «el tractament comptable aplicat al conjunt de les transaccions sobre el qual el Washington Post discuteix amb AOL Time Warner fou apropiat i d'acord amb les normes comptables GAAP».

Hores després de conèixer-se la notícia, Robert Pittman, número dos d'AOL, va anunciar la seva dimissió al grup, segons un comunicat de l'empresa difós a Nova York. L'empresa nomenà diversos executius de Time Warner per a càrrecs clau. AOL reestructura les seves activitats en dues branques: Medis i Comunicacions i Entreteniments i Xarxes.