AOL inflà amb 268 milions de dòlars ingressos publicitaris
Washington19/07/02 0:00
El proveïdor d'accés a internet American On Line (AOL) «va inflar» en almenys 270 milions de dòlars (268 milions d'euros) l'import dels seus ingressos publicitaris entre els anys 2000 i 2002 mitjançant una sèrie de transaccions no convencionals, segons publicà ahir el diari Washington Post.
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.