Citroën porta a terme a Internet del llançament virtual del seu nou model C3
Madrid28/04/02 0:00
La firma automobilística francesa Citroën ha posat en marxa un llançament virtual del seu nou model C3, a través d'un espai reservat en el lloc web de la marca, ha informat avui l'empresa. Aquest espai té una informació exhaustiva sobre el model, així com un configurador del mateix, que permet a l'internauta «fabricar» l'automòbil «a mida» i realitzar una comanda 'online'. També es pot veure la falca publicitària abans del llançament al mercat, que tindrà lloc el pròxim 1 de maig. A més, els internautes que estiguin interessats en el C3 podran observar el model des de tots els angles realitzant una visita virtual a la plaça Dauphine de París, després de configurar-lo a la seva manera i sol·licitar-ne la fabricació.
També a Ara
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.