Accident a Barajas
El comandant i el copilot residien a Palma
Antonio Luna i Francisco Javier Mulet estaven “qualificats” i tenien “gran experiència”, segons el Sepla
Palma21/08/08 0:00
El comandant de l’avió sinistrat, Antonio Luna, i el copilot, Francisco Javier Mulet, que residien a Palma, on Spanair té la base d’operacions, realitzaren ahir el seu darrer vol.
També a Ara
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- TVE promociona la 'Quema de Judas' amb un ninot de Puigdemont: «L'objectiu és acabar amb el traïdor»
- dBalears posa en marxa la quarta edició de #CorrellibresDB
- El filòleg eivissenc Isidor Marí, guardonat amb la Creu de Sant Jordi
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que la seva mort no hagi estat per no res, i millori la seguretat i les condicions de feina. Descansin en pau.
Si sabessim amb quants llums vermells volam no ens acostariem a cap areoport. Els accidents aeris és una qüestió de probabilitats al igual a finals d'agost morira moltissima gent amb el cotxe tornant de vacacions cap a ca seva i tot seguirà igual. Dir que en Matas o el PP te cap relació amb l'accident és cercar na Maria per sa cuina, Ostres Joan!!! me l'has feta bona !!! Mai hagués pensat que un dia defensaria al PP.
Que en Pau descansin!
cristina - 21-08-2008 - 09:51:20h trabajo en spanair como piloto y quiero dejar claro que por motivos puramente economicos y comerciales,aunque veamos que algo no esta bien,la compañia nos obliga a salir.Porque hay mucho dinero en juego y cada minuto que estas en pista a la compañía les cuesta mucho.Por tanto eso sumado al expediente de regulación,ha habido negligencia.La gente que trabajamos en spanair lo hacemos con desgana y sin motivación y bajando la guardia,puesto que la compañía nos dice que todos iremos a la calle.Y la gente necesita su sueldo y no trabajar por nada.Mi solidaridad con las victimas.Saludos
RESPONSABLES??? Y AUN PENSAIS QUE VA A SALIR ALGUNO?? A LO MEJOR ALGUNA CABEZA DE TURCO, PERO NADA MAS O TODAVIA NO SABEMOS COMO FUNCIONA ESTE PAIS??LA UNICA PENA ES ESA GENTE FALLECIDA...
Robert, tens més raó que un sant. Joan, això teu fes-t'ho mirar... No totes les desgràcia del món són responsabilitat dels polítics i de la corrupció, els accidents passen. No crec que ningú d'Spanair ni ningú de cap equip de govern volgués matar 150 persones i ferir-ne unes decenes més per omplir-se les butxaques. Digue'm idealista però no me vull resignar a creure que estam o hem estat governants per una colla d'assassins.
mare de deu senyor, joan, no és el lloc ni el moment de dir aquestes bajanades.
En argentina hubo un accidente similar. Murieron mas de 60 personas. Se término culpando al piloto fallecido. Aunque de a poco se fue sabiendo sobre las deplorables condiciones de seguridad en que volaban esos aviones. Una cadena de responsabilidades. El pilóto fallecido, fue el chivo expiatorio. Total no podía defenderse. Error humano. No se hizo justicia. Por lo menos no en la forma en que se debía haber hecho. Mi pésame a las familias.
Joan, estas malalt. A IBSALUT hi ha molts bons psiquiatres, mira de demanar hora fill meu.
Sa corrupció a Spanair i sa corrupció política general des govern Matas han sigut ses culpables ;són ses responsables de sa mort de 150 innocents.Durant quatre anys han sigut més important es sous de directors i subdirectors i enxufats què sa seguretat des vols.Ni al govern Matas ,ni a Spanair hi ha hagut responsabilitat i ses conseqüençies a la vista de tothom estàn.Lo matèix succeí a València amb el Metro.Ara hi ha una legió d'emblanquinadors què faran tot lo possible per enganyar a sa gent i què no es sapigue mai sa veritat.Ja hi estèim acostumats.Mentres a puestos de responsabilitat hi hagi titelles com en Matas i en Galvez ses conseqüençies seràn sempre aquestes.