El Govern espanyol ha confirmat que destina fons europeus del corredor mediterrani a altres zones que no són Catalunya, País Valencià, Múrcia o Andalusia en una resposta al senador de Compromís, Carles Mulet. La zona en què s'inverteixen «excedeix l'àmbit de les comunitats autònomes mencionades al text de la pregunta», han confirmat.
El Govern espanyol destina part dels fons europeus pel corredor mediterrani a promocionar el model radial que connecta amb Madrid
També a Ara
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
a la espanya del segle XX i XXI , es comensa TOT pèr el teulat, el primer AVE sevilla madrid, cuan es y sera semprer deficitari y la ultima linea del estat a sigurt la conerccio amb França, que es la unica amb que pot donar benefici .
Jo deixaria que aquest Ave se´l financiesin amb els doblers dels centralistes del règim, o a base de talons del presupuesto nacional. Per a jo, com que el negoci és i el volen seu, deixaria que se´l confitessin i el subvencionessin ells tots solets. Per a jo ho tenc decidit, ja s´ho faran...
Jo m'imagin que dirien els ciutadans francesos, si a la seva part del Corredor Mediterrani, per exemple a Narbona. o a Montpeller, el traçat enlloc de continuar per la costa, anàs cap al nort fins arribar a París, per després tornar a baixar i continuar fins a Marsella i Niza. La gent protestaria i no ho deixaria fer, perque malgrat França sigui un país centralitzador, els seus governants no son tan curts ni tan prepotentscom per gastar mil.lions just per satisfer les pretensions dels capitalins i l'ego de la gent de les zones pobres que viuen a l'esquena dels altres, com dissortadament passa a Espanya.
No poden consentir el que és més que evident: Que les costes marítimes duen comunicaciô i riquesa, que el Mediterrani continua essent molt important, o que tenir la capital de la nació a un secar enmig del no res és un invent que no té sentit, ja que no pinta res en la vida portuària i marítima, ni frontetera, ni fluvial perque el Manzanares és gairebé un torrent, ni en cap aspecte geogràfic. Però insisteixen i insisteixen, en fer la capital espanyola un port del Mediterrani i tuden els doblers fent-li vies de connexió. I el dia menys pensat, se carregaran València per fer un canal que arribi fins a Madrid. Molts estsm fns a la coroneta, del supremacisme centralista i centritzador d'aquests "ñordos" que se pensen ser éssers superiors.
Este corredor es totalmente necesario hasta Francia. El "todos los caminos conducen a Roma", es cosa de hace 20 siglos; ahora ya no.
Quina merda que es el centralisme. Per garantir i consolidar la supremacía de la capital del estat espanyol, es foten les inversions molt més necessàries a totes les altres comunitats