El PP mostra un Rajoy «proper i íntim» en la seva campanya «Amb cap i cor»
Contraposa la «preocupació» del seu líder pels problemes reals al «desinterès» de ZP
Gabriel Elorriaga i Pío García Escudero presentaren la campanya, ahir, a Madrid. | EFE.
Madrid20/02/08 0:00
«Amb cap i cor» és el lema que el Partit Popular emprarà a la campanya electoral que arrenca aquest divendres amb vista a les eleccions generals del pròxim 9 de març, un lema amb el qual aquest partit vol transmetre un «perfil proper i íntim» del seu candidat Mariano Rajoy. El pressupost de campanya pròpiament dit serà de 13,7 milions, al qual cal sumar la despesa de 6,7 milions per fer els enviaments per correu. És a dir; un total de 20,4 milions d'euros.
També a Ara
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.