Ibèria s'ha marcat com a principals reptes per a aquest exercici
recuperar clients i quota de mercat, augmentar la producció,
reforçar les polítiques de contenció de costs i consolidar els
acords amb British Airways i American Airlines i amb l'aliança
aèria Oneworld, segons anuncià ahir el president de la companya,
Xabier de Irala, en la seva intervenció en la junta general
d'accionistes.
De Irala es congratulà de l'acord assolit recentment amb el
sindicat de pilots Sepla, que, segons digué, «ha eliminat llastres
al grup i en cap manera hipoteca el seu futur», posant fi a un
conflicte que ha fet perdre passatgers, reserves, credibilitat i
ingressos a la companyia, i empitjora els resultats.
«Hem deteriorat la nostra imatge i ens costarà un gran esforç
recuperar-la», reconegué, i expressà el seu desig que l'acord torni
a Ibèria a una situació d'«estabilitat duradora».
Per això l'objectiu prioritari de la companyia és recuperar
clients i recobrar la seva confiança. L'empresa invertirà prop de
3.000 milions de pessetes en un pla de recuperació de clients, dels
quals devers dos mil milions es destinaran a incentius pels
treballadors de la companyia per augmentar l'índex de puntualitat i
altre mil a compensar i incentivar els clients titulars de la
targeta Ibèria Plus.
Considerant els problemes que es deriven de la congestió del
trànsit aeri, Ibèria s'ha fixat el repte d'aconseguir un 90 per
cent de puntualitat en tots els seus vols.
La companyia compensarà els sues clients després dels problemes
de retards i regularitat patits els darrers mesos, incrementant el
compte de les seves targetes amb doble puntuació per a tots els
vols que hagin realitzat els passats mesos d'abril i maig, i els
que realitzin entre juliol i setembre.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.