Partly cloudy
  • Màx: 19°
  • Mín: 12°
18°

Un delegat del rector ben artístic i actiu

El professor de la UIB i il·lustrador Antonio Férnandez Coca està molt actiu.  Qui fou director de comunicació de la UIB des de 2013 a gener de 2015 i actualment Delegat del Rector des de gener de 2015, Férnandez Coca acaba de guanyar el premi al millor cartell per a les festes de Sant Sebastià de Palma.

El Doctor en informàtica també ha guanayt enguany el cartell de les festes del Rei en Jaume de Calvià així com ha il·lustrat quatre autobusos de l’EMT de Palma en motiu del centenari d’aquest servei. Tot un exemple de dedicació extraacadèmica.   

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per oLE TUF, fa 8 dies

Aquest tio és un crack de contactes.

Valoració:0menosmas
Per T, fa 9 dies

Com anau de nivell de Català.sr fernandez?

Valoració:0menosmas
Per Antonio Fernández Coca, fa 10 dies

Hola, mil gracias por la referencia. Tan solo un par de puntualizaciones:

Todo se realiza siguiendo la normativa que nos permite hacer estas cosas y se dibuja en horarios en los que la gente duerme (cosas de la edad y la hiperactividad habitual que siempre he tenido... cada vez duermo menos ;-) o lo dedica a la familia (que yo no tengo).

Nada de esto interfiere en mi trabajo como profesor titular de expresión gráfica ni como delegado del rector, aún con funciones como responsable del equipo de comunicación interna y externa, así como de de enseñanzas virtuales.

Lo de Calvià fue un encargo directo, como hacen habitualmente para estas fiestas según me contaron ellos mismos, y autobuses solo hay uno que se ha impreso cuatro veces.

Lo dicho, muchísimas gracias por la referencia. Quedo, como siempre, a vuestra disposición para futuras necesidades.

Valoració:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris